Digumumanasipse 40 gu kaldı. Dün muayenede doktorum farklı bir hastaneye geçeceğini , istersem oraya gidebileceğim söyledi. Bu gittiğim hastane ile o hastane arasindaucret farkı var.ne yapacagimi bilemiyorum . Devlete mi gidip doğum yapsam gerçekten çok kafam karışık.