Zeyno63 36+4 hamileyim gebelik sekerim var gebelik sekerinden dolayi 13 gun hastanede yattık seker diyetle duzene girince taburcu olduk sorum su kizlar gebelik sekeri yuksek olan anneler dogumdan sonra sorun yasadınız mı??
Minekorkmaz Zeyno63 gebeliktede sorun yaşamadım sonrasındada sorun yaşamadım. Üç gebeliğimdede şeker vardı. Kısmen diyet uyguladım. Canım tatlı cekincede yedim asla kısmadım kendimi cok şükr sıkıntı yaşamadım. Bu arada üçüncü karnımda 🤣
Mommy61 Gebelik şekeri iri bebeğe sebep olabileceğinden dolayı takip edilir genelde. Yani çok annelik bir şey değil doğumdan sonra da ortadan kalkar
Minekorkmaz Busrarzgr kullanmadım ttokluk sekerim genelde 140 150 arasıydı hep bu sekilde ilerledi bebeklerm iride dogmadı