Momtheangel Toplaşın kızlar 💞 kontroller ne zaman ben çarşamba gdeceğim inşallah 🥰 bu hafta da cinsiyet öğrenebilir miyiz bakalım🥰
MaviK Momtheangel bulantın varmıydı ? Varsa bitti mi bu hafta ? 😀 cinsiyet öğrenme olasılığın yüksek ben ilk kızımı 11. Haftada öğrenmiştim 🥰
GokceMom_ Momtheangel 20+0 haftalıgız kızımla ben 14 haftalıkken ogrenmıstım ınsallah sen bu kontrolunde ogrenırsın ben artık şubatta detaylı ultrasona gıdıcem Rabbım bebişlerimizi sag salım saglıklı bı sekılde kucagımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰❤️🤲
Momtheangel elif_badeninannesi yaa erkek hissediyorum ☺️ kızım var bir tane bakalım ya kızıma arkadaş gelir kız yada oğluş olur farklılık nasip 🥰
esnyz14 Momtheangel 7+4 doktorum 1 ay sonra ikili testler için gel dedii, inşallah bebişiniz cinsiyet gösteriiirr🐣💘
Momtheangel esnyz14 oh maşallah size ,☺️ ben ikili yaptırmıcam kızımda da yaptırmamıştım ☺️ bakalım inşallah gösterir yaaa 🥰🥰🥰🐣
Elifsu01 Momtheangel bende 14+4 kontrolüm perşembe günü ikili test sonucunu öğreneceğim hayırlısı bakalım. İnşallah gösterir bebişin de öğrenirsin canım. 🥰
Momtheangel Elifsu01 ikili yaptırmıcam ben ilk çocukta da yaptırmamıştım ☺️ inşallah bakalım doktor teyze ne dicek 🥰
esnyz14 Momtheangel tabii ki tercih meselesi, benim daha ilk olunca merak ediyorum işin açıkçası🧐 cinsiyeti ne istiyorsunuuzz ya da düşünüyorsunuuz🐣
GokceMom_ Momtheangel aynen yarıladık zaman cabuk geçiyor valla senınkıde gecer ınsallah hayırlısıyla ❤️🥰🤲