krdelen41 Nasılsınız durumlar nasıl enerjiniz yerinde mi?😂 ben 33+2yim son bikaç gündür evin içinde yürümeye bile mecalim yok bulduğum yere yığılıyorum direk aşırı halsizim 🥲
Flyy krdelen41 yaa ben işe gidince enerjim yerine geliyor evde kaldığım günler yığılıp kalıyorm hareketsizlik kötü etkiliyor bence
Ensinacar krdelen41 bende 31+5 bu haftaya girdiğimden beri nefes darlığı boyun ve omuzlarda aşırı halsizlik korkuyorum sizlerde de oluyor mu
ikimelekannesi__ krdelen41 kafamı koyacak yer arıyorum valla 😄 kalkarken çok ağrım oluyo yürümekte zorlanıyorum yürüdükçe açılıyorum ama zorlamaya başladım. 34+3 üz bu arada
Flyy krdelen41 valla ben 3 gün okula gidiyorum o kadar iyi geliyor ki canım diğer günler cok ağırlasıyorum bence de o yüzdendir
Ensinacar SuzanSuzi1 ama grip gbi değil benimki 5 dk ya bir gelip gidiyo üstüme halsizlik oturduğum zman bide ayaktayken çok sık oluyo
SuzanSuzi1 bluepoint hiç sormayın aynı durumdayim siz nasıl geçiriyorsunuz bu süreci ben bli limonlu ılık su veya çay ile idare etmeye çalışıyorum veya taze sıkılmış portakal suyu içiyoruz
bluepoint SuzanSuzi1 kuruduğu an yutkunamıyorum limonlu ayva yumuşatıyor birde su içiyorum konuşmak bile zor geliyor. Öksürük vardı oda yaraya çevirdi öksürmekten de korkuyorum erken doğuma sebep olcak diye
SuzanSuzi1 bluepoint Allah korusun Rabbim tez zamanda Şafi isminin hürmetine şifalar versin bizlere ümmeti Muhammede gerçekten bebiş olmasa dert etmezdim de bende hapşırma ya korkuyorum
Eren_umay2 krdelen41 33+1 bende yorgun hissediyorum kendimi artık çamaşırlarını bile yıkamak ütülemek çantasını hazırlamak çok zor geldi evde bir tane daha çocuk olunca biraz daha yorucu oluyor sanırım . Brl ağrısı hele bitirdi beni🥴