Erd_23 ben malesef 😔 uyuyamıyorum kaşıntıdan çıldıracak gibi oluyorum bazen,doktora söyledim tahlil istedi onları yaptırdım ama değerler çok yüksek çıkmadı,şimdi cildiyenin verdiği kremleri kullanıyorum çok işe yaramasa da🙄 geçmiş olsun derim mutlaka doktorunuza haber verin