Asliormanci Neslihanyagci çok erken kilo almışsınız ekmek yemeyin hamur işi kek börek pişi yemeyin protein sebze meyve ağırlıklı beslenin acıktıkça yoğurt süt ceviz kuru kayısı kuru meyve yeiyenilirsğn zaten 2 gün tut kendini miden küçülür
Neslihanyagci Asliormanci evet bence de midem büyüdüğü için böyle acıkıyorum sürekli. Hamile kalmadan önce böyle anlarda kendimi tutabiliyordum ama şu hamilelik çok tuhaf asla aç kalamıyorum neyse bakalım yarından itibaren zorlicam kendimi mecbur 🙀
3babyannesy Neslihanyagci Doktorun zaten seni diyetisyene gönderir arkadasmda sen gibiydi direk diyetisyene yönlendirdi
Neslihanyagci 3babyannesy Cuma günü beni kesin yönlendiricek ya da ben söylicem gidiyim mi diye bakalım
Neslihanyagci Eczacianni ben şimdiden böyleysem 30.haftalarda ne olur çok korkuyorum 🥹 aslında iştahım kapansa bunun için ne yapmalıyım bilmiyorum ki
Neslihanyagci Zarefet evet de benim ayrı bir iştahım da arttı farkındayım midemi de büyüttüm engel olamıyordum ama artık bu gidişata bir dur demem lazım yoksa sonucu maalesef kötü olucak gibi bebeğimle bana 🥹
Neslihanyagci Zarefet hahaha ağlanicak halime gülüyorum ama ben o 2 kiloyu 3 haftada alırım gibi 🫠 neyse midemi küçültmem lazım yemicem biraz da su içip yatayım napim :)
Neslihanyagci Ceyda76 aslında gün içinde tükettiğim için aklıma gelmiyor geceleri daha çok kuruyemiş bi parça ekmeğin arasına turşu peynir falan koyup yiyorum ama midemi küçültmem lazım 🥹
BskSrc Mommy61 ben 33de hiç de rahatsiz olmadan yemeye devam ediyorum, bende mi gariplik var acaba 🤭😬
Neslihanyagci BskSrc senin yine az kalmış doğuma ah ben napim daha başında bu kadar kilo aldıysam 30ları düşünemiyorum 🫠🥹
Serpilali01 Neslihanyagci 24 haftada 14 kg alan ben gruptan ayrıldı 🤣doktorum kesinlikle kilo almayacaksın diyor ama durduramıyorum kendimi
Neslihanyagci Serpilali01 seni çok iyi anlıyorum ama biraz dikkat edelim bence az az sık sık yemeyi deneyelim ben öyle yapıcam bi de gece bir şey yemicem sadece su 🫠
Sermec27 Şeker olabilir benimde iştah artışı olmuştu 20. Haftaya kadar 6 kilo almıştım doktorum ona bile çok demişti ve şekerim de çıkmıştı doğuma kadar diyet yapmıştım
Rumeysa_2018 Neslihanyagci bende 12 haftalıkken 16 kilo almıştım yemekde normal yememe rağmen karnım 9 aylık gibi şişti sonra 16 hafta da gerçek iştah artışı yaşadım sizin anlattığınız gibi yiedim hala yiyorum şuan 30.haftadayım 21 kilo aldım moralim çok bozuk 😔 52 ile hamile kaldım 73 kiloyum 😬
Neslihanyagci Rumeysa_2018 şeker çıktı mı sizde? bana herkes şeker demiş burda da ben 3 haftada bir kan veriyorum çıkardı herhalde