5 ocak günü öğlen hafif hafif sancılarım gelmeye başladı gaz sancisimi doğum sancisimi bilemedim pilates topunda akşam 5 e kadar oturdum. Saat 3 gibi artik sancim olduğuna emindim esimin işten gelmesini bekledim ama son bi saat çok zorlandım çünkü o kadar sık geliyoduki hastaneye yetisememekten korkmaya başlamıştım. 17:40 gibi hastaneye giris yaptık ebe hemen acikligima bakti ve 4-5 cm olmus dedi
Hemen epidural istedim çünkü ilk doğumum bel fitigimdan dolayı zor gecmis ve epidural olmuştu yine aynısı olur diye korktum. Kan tahlilin çıkması lazım dediler beni oyaladilar biraz, tamam haber verdik vs vs. Sonra lagman yapıldı ve nst takıldı tekrar bakalım acikliga dediler 7 cm olmuş epidural olmaz dediler doktor geliyor epidurale gidene kadar dogurursun çoktan yapamayız. Ne olduğunu anlayamadım bile ebe suyumu patlattı o sirada doktor geldi 3-4 ikindim 19:06 kızım kucagimdaydi. Hiç bu kadar çabuk olacağını düşünmemiştim. İlk doğumla alakası bile yoktu. Allah herkese kolay ve hızlı doğum yapmayı nasip etsin