Fatos1102 Canım anne adayları öncelikle hepinize kolaylıklar diliyorum. Ben 11.5 deyim fakat ilk test sonuçlarımı gösteremedim. Sonuçlarda anti toxoplazma ıgg yüksek cıkmış bunu yaşayan var mı?
Ahsen68 Fatos1102 ıgg yanlış bilmiyorsam geçmiş enfeksiyon oluyor. Doktor en doğru bilgilendirmeyi yapacaktır ama sanırım Igm değeri daha önemli
Ginger_ Fatos1102 geçöiş olsun canım ben de geçirdim 3 ay önce igg yüksek çıkması şuan geçiriyor olduğunu gösterir toxoplazma avidite ye de bakılması lazım yeniden kan testi vermeni öneririm
Fatos1102 Ginger_ Ginger_ cıddı mısınız ya geçen ay verdim ben kan doktor olmadığı için gösteremedim uzak oldugu içinde tekrar gidemedim ay geldi zaten peki ne uyguladılar canım?
Ginger_ Fatos1102 ben hamile kalmadan önce geçirdim hem de 1 yıl arayla kendiliğinden geçti çok şükür hamilelere özel antibiyotik veriliyor diye biliyorum