Kızlar geçen hafta bir defa kahverengi leke geldi sonra durdu.Dün yine aynı şey oldu karnım patlıcakmış gibi şiş kasıklarıma doğru ağrı hissediyorum dün doktoruma yazdım progestan 50 mg ampul demiş hemen dün ve bugün iğne yaptırdım. Ve bir saat önce lavabodan çıkarken sildiğimde kahve sümük gibi bişi geldi yaa çok korktum uzanıyom sürekli önemli bişi yoktur geçer inşallah başına gelen var mı 😔