ddilaraas Haftama girdim ama hiç göbişim çıkmadı kilo da almadım hala yüz üst yatıyorum öyle daha rahat edıyorum bi sorun olur mu ya sonucta karnım cıktıkca rahatsız olup yatamıcam zaten ama suan hoc rahatsızlık vermıyo bir de asırı idrara cıkıyorum ve ağrılarım arttı aynı donem yasayan hamısler aynı mısınız???
HD1- ddilaraas göbek çıkmaması normal ama asla yüzüstü yatmayın bebek eziliyor. Kendi rahatsınız için bebeğinizi tehlikeye atmayın ⚘️
Turan123 ddilaraas ben de 15 +1 im. Yüz üstü yatıryorum . Karnım da çıkmadı kilo da almadım ) yan veya sırt üstü uykum gelmiyor ))))ama ben de araştırdım zararlı değil . İleri aylarda zararlı sol tarafı üstünde uyumayı öneriyor doktorlar
beyzacmvrc ddilaraas bende 17+1 im 😌 ama hiç baştan beri öyle yatamiyorum sola dönüp yatiyorum göbeğim de çıktı biraz ama 3-3.5 kilo aldm ondan da olabilir.. bulantım olmadı benim pek fazla o yüzden hiç kilo vermeden direk almaya başladım. Siz kaç kilo aldınız ?
CaglaArtul ddilaraas bende 17 yim 12de karnım çıkmaya başladı şuan bildiğin var yani yüz üstü yatamıyorum göbüşten anca sağ sol yapıyorum bide 51 ile hamiş kaldım şuan 53 üm yediklerime dikkat ediyorum beyaz ekmek yerine tam buğday hergün düzenli suyumu içer meyvemi yerim aslında kilo almaktan ziyade ne yediğinle kilo almak daha önemli 😊😊❤️🙏🏻
ddilaraas HD1- araştırdığımda sıvı olduğu için bebeğe zarar olmadığı söylenıyor o yuzden emın olamıyorum
HD1- ddilaraas olur mu hiç. Hatta sırt üstü bile pek tavsiye edilmiyor bebeğin gelişimine zarar verdiği için.
Bentu 16+4 4 kilo aldım :( göbeğimde çıktı. Halbuki çokta zayıftım. Ama benim evlenmeden öncede yemek yediğimde de göbeğim çıkardı öyle diyip teselli ediyorum kendimi :))
ddilaraas beyzacmvrc benım bulantılarım coktu hala da ılac ıcıyorum yenı yenı azaldı ama hala cok ıstahlı yemıyorum az az yıyorum o yuzden henuz kilo almadım vermıştım gerı kendı kıloma dondum aynı devam edıyor 60 kiloda sabitim suan muhtemelen 5. Aydan sonra bende dırekt almaya başlarım midem rahatsız olmazsa🤷🏼♀️
Bentu Tuvalet ihtiyacım benimde çok arttı. Ağrım pek yok. Bazen sancım oluyor. Göğüsler. Acayip hassaslaştı. Bazen canım yanıyor.
ddilaraas CaglaArtul ben bir de enfeksiyonluyum su hala mıdemı bulandırıyo hala adam akıllı doya doya su bıle ıcemıyorum hele aç karnına bı yudum alsam hemen kusuyorum kılo alamadım henüz🤦🏼♀️
Bentu Aaa evet mide sıkıntısı varsa kilo veriliyor. Mide bulantıları geçince kilo alımı oluyor. Benim olmadı mide bulantım falan. Şuan 57 kiloyum dikkat etmeye çalışıyorum bakalım nasıl oluruz :)
27ozlem ddilaraas instagramda bir doktorun videosuna denk geldim 3. Aydan sonra yüzüstü yatmak iyi değil diyordu. Ben 15+3 deyim göbeğim çıktı hatta artık yatarken bacaklarımın arasına yastık almaya başladım çünkü bi gece farketmeden yüzüstü yatmışım sabah kalktığımda karnımda ağrı vardı
ddilaraas 27ozlem benımde cok karnımda ağrı oluyor enfeksıyonumda var ondan mı yatısımdan mı bılmıyorum elımden geldıgınce bacagımın arasına yorgan sıkıstırıyorum daha havada kalması ıcın ama uyurken fark edemıyorum ıste
CaglaArtul ddilaraas ay o illet bende de var 2 fitil verdi doktor bide tahlil yaptık çarşamba günü net bişey der ona göre ilaç verir kasıntıdan ölüyorum fitil de öyle rahatlatmadı su desen içiyorum ama bi faydası yok
27ozlem ddilaraas sen de yastıkla yatmayı dene belki iyi gelir hem anlamış olursun hangisinden kaynaklandığını. Kimisi zararlı der kimisi bişey olmaz der ama herkesin hamileliği farklıdır bir sıkıntı olursa anlarsın bence içgüdüsel olarak
ErZeynep 17+1 48 kg le hamile kaldim şimdi 55.5 kg yim 😂 göbeğim cıktı yüzüstü yatarken rahatsız oluyorum Yan dönünce daha rahat hissediyorum 6. Aya kadar yüz üstü yatılabilir diye biliyorum göbeğe bağlıda olabilir.
ddilaraas beyzacmvrc oldu erkek denildi 15.haftamda yanılma olmaz muhtemelen 🤷🏼♀️🫠 hareketleri hıssetmedım henuz ama arkadasım bu haftada hıssetmıs belkı bu hafta hıssederım bende 💗🌸
beyzacmvrc ddilaraas benimki 2 haftadır falan hareketli ama gelişimi önde belki ondandır. Önce böyle seyirme gibi biseyler oluyordu pıt pıt ☺️ bszen de gidiklanma gibi oluyordu Birkaç gündür de tekmelerini hissediyorum ufak ufak ☺️
beyzacmvrc ddilaraas inşallah değişmez canm☺️ bana da kız dediler 14+3 de 16 da gittim yine öyle xediler keisn dedi bakalım alisveris de yaptık biraz inşallah değişmez detayliyi bekleyemedm
Zln2152 ddilaraas bizde 15+4 haftalık olduk benim göbeğim şimdiden çıktı ama yüzüstü az da olsa uyuyorum arada bende de çok şiddetli kasık ağrıları oluyor özellikle sol kasığım da ağrı var neyin nesi bilmiyorum enfeksiyon mu Meçhul iki hafta var daha randevuya 🥲
ddilaraas Zln2152 bende aynıyım sol tarafımda fena var sebebını bende bılmıyorum benımde 3 haftam var🤷🏼♀️🤷🏼♀️