Pemberuya Kızlar yemek yiyince akşam uykum geliyor yatıyorum 11 haftalığım sanki çok büyük suç işlemişim gibi vicdanım sızlıyor 🙁 çok zararlı mıdır?
Ginger_ Pemberuya niye zararlı olsun canım benim ben de 10+4 üm ben de çok uyuyorum 1 saat önce uyandım ben de dinlenmek iyidir 😇