begumt 20. haftamda bana da aynısını söylemişti hatta biz öncesinde 2 defa ilişkiye girmiştik doktor öyle dedikten sonra çok üzüldüm ağladım neredeyse 1 ay boyunca hep yattım uzandım. Benim ilk gebeliğimdi sana tavsiyem internetten araştırma çünkü çok olumsuz yorumlar var ben internettekileri okudukça üzüldüm ağladım psikolojim bozulacaktı neredeyse ama sonra iyi düşünmeliyim kendime ve bebeğe bunu yapmaya hakkım yok dedim bolca istirahat ettim yemek ve evi gelişi güzel süpürmek dışında pek birşey yapmadım hatta pek dışarı çıkmadım bile günlerce evde sabrettim 1 ay sonunda kontrolümde plesentam yukarı çıkmış çok sevindim ama zaten doktorum bana da demişti yukarı çıkacağını düşünüyorum diye %80 çıkıyormuş bence sende olumlu düşün tabii yine bolca dinlen güzel düşünelim güzel olsun 🥰