nur_bebek34 Doktor 15+3 de cinsiyet tahmini yaptı .tekrar bir 16 haftalıkken gel dedi gitmedim. Artık elbise almaya başlasam mı bilemedim
minikprens_71 nur_bebek34 kafa kemik yapısı kız gibi geldi bana Allah gönlünüze göre sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin♥️(bana da inşallah amin 🙏🏻 😂)
segah06 nur_bebek34 aa bilmişim hayırlı olsun. Bence şimdilik almayın 17.haftanızda başlayın almaya. Ben öyle yapmıştım
CaglaArtul minikprens_71  canım bana da bakar mısın
CaglaArtul minikprens_71 minikprens_71 teşekkür ederim 😊 daha cinsiyeti öğrenemedim inşallah çarşamba günü