Tuccceee bu ilaç kan ilacı bende kullanıyorum haftalardır. Başta baya korktum ama ilaçtan oluyormuş dışkının rengi. Kabızlık sorunu için de doktorum magnezyum tableti sabah aç karnına icmemi önerdi çok faydasını görüyorum. Sizde doktorunuza danışabilirsiniz