Yarenay ben de stres oluyordum bana sürekli kız bebek erken gelir dediler bugün 40+2 yim daha hiç sancım açılmam yok belli ki daha gelmek istemiyor doktor ve ebe de 41e kadar hareketlerini takip ederek bekle dediler ne diye gelmeyen çocuğu zorla doğuruyum nasıl olsa gelir vaktinde arkadaşlarımdan 42+5 te doğuranlar varmış😂😂