25+3 teyim 19. Haftadan beri hissediyodum ufak ufak geçen hafta çok kuvvetliydi bir kaç gündür yok denecek kadar az beni de çıldırtıyo bu durum sağlık ocağında kalp atışı aldık rahatladım dedim ama yine hareket yok yarın doktora gidicem insan gerçekten üzülüyor biraz da tecrübesizlik var tabi