Defne-ece28 Kızlar yunurtam catladikdan sonra 7. Gün beta hgc 2.80 8. gün 3.87 çıktı test yapma sebebim röntgene gönderdi doktor erken öğrenim dedim pazartesi röntgeni var sizce 8. Gunde daha mı yüksek çıkardı şansım var mı hala yoksa gebelik yok mu dur
Defne-ece28 vyusala cnm ayaklarım la ilgili sorun var ondan gönderdi sanırım beklemem lazım röntgen konusunda emin olamiyorum
Oznur_ece65 Defne-ece28 kaç gün sonra test yaptınız acaba bu arada hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın darısı bize ve isteyen herkese
Defne-ece28 Oznur_ece65 10. Gunde net çıkıyor cnm catlma sonrasi yumurta 31 aralik da catlamisti çok tsk ederim amin ins