Sol tüpten karın boşluğuna vuran arada bir ağrı hissediyorum bat 2 gün var daha önce böyle ağrı yaşamadım dış gebelik yaşadım sol tüpten tekrar aynısınin olmasından korkuyorum ama o zaman boşluğuma vurmamisti ağrısı,erken gebelik testi negatif çıktı bu sabah,yumurtama dönemini değerlendirelide 10 gün oldu normal mi sizce bu durum. gaz problemimde var ondan dolayı da baskı mi oluyor bilemedim