Kızlar 3 gün önce kanama olmuştu sonra pembe leke gelmişti vajinal acıyor tuvaletimi yaparken yara olmuş gibi ama doktor hiç sıkıntı yok demişti idrar kültürü hep temiz mantar çıktı sadece basur olmuş olsaydım kanama ardından pembe leke oluyor mu bugün de pembe leke geldi doktor Altan da muane etmişti herşey normal dedi anlamadım 🤔