cikolataligofret Merhabalar 2,5 aylık bebeğim var. Bir haftadır ellerini yumruk yapıp ağzında emiyor ancak damaklarını kasıyor gibi daha çok. Ağzında sürekli salya var, tükürük biriktiriyor. Neden olabilir? Diş çıkarıyor gibi belirtiler ama çok erken değil mi ?
gamzosgamzos cikolataligofret o dönemlerde benimde kızımin elleri hep ağzındaydı aşırı salyası akardı bayada uzun sürdü bu dönem 9 ay 10 günlük oldu daha hiç diş çıkarmadı
hunilimom cikolataligofret o dönemlerde çok normal benim kızım da aynısını yapıyordu hatta baş parmak felan emiyordu. Artık keşfetme döneminde cunki
Minigim38 cikolataligofret benim bebegimde öyle yapıyor ama iyice takip ettim gegirmesi yada popodaki gazı olunca yapıyor
gamzosgamzos cikolataligofret hayır canım araştırdığımda normal olduğunu öğrendim o yüzden sormadım 🙂