Kızlar 37. Haftama girdim evet bebek büyüdüğü için hareketleri eskisi gibi sık değil takip ediyorum ama bi kaç gündür karnım inanılmaz sertleşti normalde de oluyordu arada ama şimdi bi kaç gündür sürekli bir sertlik ve bebek hareket ettikçe vajinamda ağrı oluyor perşembe kontrolüm var ama sizlerde bu durumu yaşayan oldu mu ?