bera43 Deryaa00 38 haftalık hamileyim 1 kez bile midem bulanmadı 😁 Herkeste bulantı olmuyor demekki şanslıyız 🥰
Nurkcy Deryaa00 Normal bende 12. Haftadayım hiç bulanmadı henüz, ha başladı ha başlıcak derken 12 Ye geldim bu saatten sonrada bulanmaz heralde :) Keyfini çıkar bu durumun midesi bulunmayanlar gerçekten şanslı.
kucukbebek Nurkcy 13 te basladi ilk hamileligimde 😀 bnde mitluydum olmaz die ama doguma kdr devam etti… insallah olmaz canim❤️
yanlisanlamaama Deryaa00 benim 6,haftam bitmeye yakın başlamıştı hiç başlamaya da bilir kişiden kişiye değişiyor herkesin gebeliği aynı ilerlemez
aseldurununannesi_ Deryaa00 ben 27.haftama girdim hiç bulantım kusmam olmadı merak etmeyin ya ilerleyen zamanlar başlar ya da şanslı annelerdensiniz☺️
Hayattdmrkrn Deryaa00 40+2 oldum daha midem hiç bulanmadı hamileliğimde herkeste mide bulantısı kusma olacak diye bir şey yokki inşallah hiç olmaz sizde de
poyrazin_annesi28 Deryaa00 Her gebelikte olması beklenmez zaten. 19. Haftadayim kusma mide bulantısı iki üç kere yaşadım başka hiç yaşamadım. Sanslisin
Dunyevi Deryaa00 benim 7 haftalıkken bailadı keşke başlamasaydı günde 8 defa çıkarıyorum çok yoruldum öğürmekten kasıklarım ağrıyor 4.aydayız boşver hiç bulanmasın
beyza6078 Benimde 6 haftalık bulantım yok olmadı çok arada kasık agrım oluyor o kadar keseyide gördüm çok küçük dedi doktor