Seval75 benim bebeğimde tek taraflı genişlik vardı ilk 10.9 mm den 11.5 mm e yükseldi sonra 9 küsürlere geriledi 27. Haftamda ama MR dan bahsetmedi hiç doktorum sadece takipte kaldık, amniyosentez tabi önermişlerdi ama ben yaptırmadım, sınır 10 mm diyorlar ama 12 mm e kadar da bi sorun olmuyor sanırım okuduğum yorumlara göre, henüz doğum yapmadım bende