Yagmurrr98 kendi kıyafetlerin için kullanabilirsin belki boşa gitmesin dersen. Bebiş içinde kokusuz alırsın yeniden. Ya da bir süre kullanmaz sonra kullanırsın. En azından ilk 3 aylık dönemde kokusuz olması daha iyi bence . Ben yumuşatıcı kullanmıyorum. Deterjan ve leke çıkarıcı da kokusuz. Rahatsız etmiyor. Yumuşacık oluyor elbiseler yine de