Canım anneler 20 ocakta sezeryan günüm var şuan 37+3 günlük hamileyim. Sabahtan beri akıntım yok yoğun böyle sümüksü gibi ama rengi şeffaf nişanın hep pembe olduğunu söylerler ya öyle değil. Bu doğum belirtisi olabilir mi acaba. Sezeryan günü gelmeden doğum başlayacak diye çok korkuyorum