Kızlaar merhaba. Ben 18+1 günlük hamileyim. Hamileliğin en başından beri karın ağrısı yaşıyorum doktor bir sorun görmüyor. Ama bazen haftada bir kere bazen de hemen hemen hergün karın ağrısı oluyor. Bazen kahverengi-sarı arası akıntı geliyor doktora yeni gittim her şey yolunda diyor böyle bir durum yaşayanınız oldu mu? Karın ağrısına nasıl çözüm buldunuz? ❤️❤️🌸