2 aylık bebeğim sütüm gelmediği için ilk defa bugün mama verdim. Çok halsiz ayılamıyor ve yoğun derecede ishal başladı. Halsizlik,gaz,dudaklarda kuruma beraberinde. Mama alan bebeklerin kakası daha koyu olur ve gün içinde pek sık yapmaz diye biliyorum. Sizce ilk defa mama verdiğim için mi böyle oldu yoksa başka şeylerden de şüphelenmeli miyim? İlk kez mama alan bebeklerde normal mi böyle olması?