Eleonora 37+5im suyumda azalma var. karnim sürekli sertlesiyor. Sanki bebek bir yere toplaniyor. Bide göbek deligim içe çekiliyor. Bu normal mi?
1Gunes Eleonora en son ne zaman kontrole gitmiştiniz. Sürekli oluyorsa bence bi doktorunuza ulaşın yada hastaneye gidin çünkü su azalması riskli.
Eleonora 1Gunes 2 gun once gittim. 13 ocak yine kontrole cagirdi. Ama gobek deligimin ice cekilmesi ve karnimin sertlesmesi beni tedirgin etdi
1Gunes Eleonora yani şu an riskli gibi geldi bana doktorunuza ulaşma şansınız var ise bence ulaşıp durumu anlatın. Belki de sancınız başladı siz hissetmiyor olabilirsnz