ZehraBbr Merhabalar kamuda hemşireyim doğumuma çok az bir zaman kaldı ama doğumdan sonra rapor alanınız oldu mu hastaneniz bir engel çıkardi mı acaba?
YesimMm- ZehraBbr bende hastane calisanym ilk gebelik sonrası 30 gün olacak şekilde 4 kere rapor aldım dört ay yani. Özel hastanelerden aldım. Kurumunun bilgisi vardı sorun olmadı
Didiiii ZehraBbr doğumdan sonra 8 haftalık raporunu kullanmalısın. Eğer rapor bittikten sonra hekimlere rapor yazdırabilirsen en fazla 1 yıl içerisinde 40 gün raporlu olabiliyorsun. 10 günün üzeri heybetli rapor oluyor.