Merhabalar. 16haftalıkken doktora gittiğimde bebek idrar tutuyor ve böbreklerinde genişleme var demişti. 4ün altında olması gerekirken Bi böbrek 4.33 biri tam 4dü. Doktor takip altına alıcaz dedi. Başına gelen oldu mu düzeldi mi nasıl geçiyor süreç. Doğduktan sonra sünnet yaptırmakta rahatlatır dedi doktor. Doğuma kadar bişey olmaz inşallah