Thloe hiç endişe etmeyin ben değerleri görünce zehir olmuştu bana hayat. Doktorlar tüp bebek bile zor dedi. Evlendik, 1.ayımızda öyle bir kontrole gidelim dedim iki sene bebek düşünmeyecektik ama bir problem varsa boşuna vakit kaybetmeyelim diye düşünmüştüm. Sonuç bir geldi, yıkıldık. Haziranda evlendik, temmuzda bu durumu öğrendik. Temmuz boyunca söylediğim şekilde tedavi gördü eşim. Temmuz, Ağustos, Eylül ağlamayla geçti hiç cinsellik olmadı hayattan soğuduk çünkü. Ekimde tatile gittik eşimle 10 gün, kalan 20 gün de ben ailemle tatile devam ettim. Kasım 3’de eşimin yanına gittim o ay 4 defa ilişkimiz oldu, 17 kasımda hamile olduğumu adet günüme 1 hafta kala öğrendim. Maşallah maşallah, düşünün doktorlar tüp bebek bile zor demişti ve biz Allah’a şükürler olsun ilk aydan hamilelik elde ettik Allahım inşallah tamamına erdirir sağlıkla ❤️ hiç üzülmeyin lütfen, değerleriniz düzelmeyecek değerler değil. Ki düzelmese de bu değerlerle gebelik olur. Takviyeleri kullanın ve sonuçları unutun. Kafanız rahat olsun, o zaman olur inşallah.
Ben o zamanlar böyle umut dolu yaşanmışlıkları görünce sevinçten ağlıyordum, onlardan biri oldum şükürler olsun 🧿 siz de olacaksınız 🙏❤️