Ben bu hafta tarama haftama girdim doktorum ister ikili taramanı yapalım istersen fetal dna, bana sorarsan fetal öneririm dedi kararı bana bıraktı, bana da fetal daha mantıklı geldi anlatmasına göre daha kesin sonuçmuş kafan rahat eder dedi hamilelik boyunca.. fetal yaptıranlarınız var mı acaba ? Bana bi yer önerdi konuştum 350 dolar Amerika’ya gidiyormuş kan falan… piyasasını çok bilmiyorum yaptıran varsa ne kadara ve hangi firmalara yaptırdınız ?