Hanımlar happykidse de yazdım ama oradan cevap almak çok zor olduğu için buraya yazıyorum bebeğim 4,5 aylık ve boynunda böyle kabarcıklar oluşmaya başladı ilk çocuğum olduğu için bilmiyorum annem isilik dedi ama yarın doktora gideceğim çok telaşlandım