denizarenmom doğuma da devletteki girse bende bı doktora gitmiştim çok iyiydi ama doğuma girmiyoruz diyolar. Normal olduğu için sancin geldiği zaman hangi doktor nobetteyse o geliyomus ve bizim burda benim sevmediğim doktorlar var devlette onlar gelirse diye korkudan gitmiyorum özele gidiyorum ama doğum ücretleri aldı başını gitti ya 😒