Kızlar bende basur var bu aralar aşırı derecede ağrı yapıyor oturup kalkamıyorum bile. Özellikle afedersiniz kabız olunca ölüm gibi kan revan içinde kaliyorum. Bu şekilde normal doğuma girmek nasıl olur bilemiyorum doğumuna daha var henüz 20 haftlaigim ama bu şekilde ikinmak bilmiyorum olurmu olmazmi yaşayan varsa yardımcı olurmusunuz