4 gündür kesintisiz başım ağrıyor dün gece acile gittim ve 17 9 çıktı tansıyonum şuan 11.6 ile 13.6 arası değişiyor doktor nöroloji ve kardiyolojiye yönlendirdi az tuzlu yememi söyledi ama tansiyonum normal olmasına rağmen bile hala baş ağrım geçmedi ne yicemi şaşırdım ne yersem çıkar ne düşürür her yemekten yiyebilirmiyim az tuzlu lütfen yaşayanlar yazabilirmi lütfen be yapacağımı şaşırdım artık