Frht-cnss @Fulyasaar Bence zaman daha erken duyulmaz 5+4 de kesem büyümüştü bebek tam oluşmamıstı bile 6+6 da gittiğimde duydum
mujdeli Benim de 5+5, 1 hafta önce gittim keseyi gördük. Cuma günü de kalp atışı için gideceğim umarım duyulur
072021 Ben kan verdim de poliklinikte doktor kaç haftalık olduğumu soylemedi direk 10 gün sonra gel keseye bakalim dedi bende adet tarihime göre 3 hafta 4 günlük hamileyim yazıyor internette acaba gitsem pazartesi başka bir doktora kese gorunurmu
Aynr1380 Kesenin oluşumu döllenmeye bağlı birazda kalp atışını duyup duymamak . Geç döllenme varsa duymayabilirsiniz . Alttan muayene daha kesin bir sonuç veriyor yalnız aklınızda bulunsun . Ultrasonla bebek de hemen görünmeyebiliyor
1234G Benimde 5+ 6 geçen gün lekelenmem oldu doktora gittim yerleşme kanaması dedi kalp atışını duymaya çalıştı ama küçük daha bu haftalarda duyulmaz dedi ve duyamadı haftaya kalp atışı için haftaya çağırdı