Zeynepelaninannesi Kaçıncı haftada öğrendiniz 13 haftalık olduk Çarşamba günü kontrolüm var öğrenebilirmiyim acaba çok heyecanlıyım
designermoms Zeynepelaninannesi bana doktorum 13+6 da kesin kız ama tekrar bakmamız lazım dedi yarın tekrar gideceğim kesinleşecek. Bence doktorun iyiyse tahminde de olsa bulunur
Cennetkpln @Zeynepelaninannesi merhabalar bana 11 haftada erkek dendi 13.haftadayım başka bir doktora gittim pozisyondan kaynaklı göremedi sizinde uygun olursa görebilir söyleyebilir
Ipek_2017 12+5 de ikili tarama olduk söylemedi. Salı günü tekrar gidicem 14+4 oluyoruz , devlet hastanesi ama inşallah söyler. 1 ay bekleyemedim erken randevu aldım bişey der mi bakalım 😀