denizarenmom xzxzxzxzxz genelde ilk gebelik diye daha heyecanli olundugu soyleniyor 🫣 mesela annemlerle surekli benim aldiklarimla 5 cocuk buyur diyorlar😂
xzxzxzxzxz denizarenmom gerçekten gerekli gereksiz herşey almak istiyorum 😂 mesela beş aydan sonra kullanacağı mama sandalyesini sipariş ettim gelmesini bekliyorum 😂😂
-hilalylmz6 Kızlar bende 20+2 deyim ama net bi hareket hissetmiyorum arada bi kıpırtı şeklinde , normal mi acaba daha erken mi bilemedim
xzxzxzxzxz -hilalylmz6 normaldir herkes aynı hissetmez bazıları çok erken bazıları da geç hisseder ama yakında başlar senin bebiş de bence 😄
denizarenmom xzxzxzxzxz bizimde mama sandalyemiz oyun halimiz duruyor suan evde🫣 ama olsun belki cok zam gelir😂
xzxzxzxzxz denizarenmom ya evet hergün değişiyor indirimdeyken aldım😂 bana kalsa şuan odası herşeyi hazırdı ama bana kalmıyor erken diyorlarrrr 😢😂
xzxzxzxzxz beyzzsenturkk şimdiden sonra değişmezse kızım olacak inşallah 🥰 yarın doktora gideceğim detaylı için gün istiyeceğim detaylıda tam kesin olur 🥰
Hasgul53 xzxzxzxzxz ben tam olarak en net 17+4de hissettim hatta emin olamayıp eşime söyledim oda hissetti şimdi daha net ve daha fazla hisseder oldum 18+5deyim ve ilk gebeliğim ❤️ erken diyenler oldu o değildir diyenlerde ben eminim herkesin gebeliği farklı sonuçta