Melek6588 benim de kızım görme engelli doğdu sürekli kontrollere gitmeme rağmen ve hiçbirşey kullanmadan en sağlıklı şekilde beslendiğim halde böyle oldu milyonda bir görülen anoftalmi hastalığı var tek gözü gelişmemiş ve doğduktan sonra doktorlar fark etmediler bile ne benim ne de eşimin ailesinde göz bozukluğu olan biri dahi yokken böyle olması ve tedavisi yok ancak 18 yaşında da protez takabilecekmiş başka birşey yok düşük tehlikesi de yaşamadım herşeyim normaldi ama Allah’ıma bin şükür onu bana verdi çok mutluyum normal bir Bebeğim olsa bu kadar mutlu olmazdım belki ama bir melekle yaşıyorum her halimize herşeye şükür binlerce kez şükür etmeliyiz iyiki de beni seçti şu an 9,5 aylık ve dünya tatlısı umarım kızınız bir an önce iyileşir ağlamak boş yaşadığı için sevinin duanızı esirgemeyin canınız yanıyor evet ama mutlu olun o daha hayatta ölüm Allah’ın emri güçlü olun❤️❤️