Ebru_arslan Selam kızlar 33 haftalık hamileyim gripten ve öksürükten kurtulamiyorum bı öneriniz varmı acaba?
1prensannesiiiii SEVTAP3418 verdi canım antibiyotik şurup üç gün kullan dedi kullandım ama geçmedi hala
Butterflyank Boğazınız için pastil alabilirsiniz, dur kurusu kürü ve ayva yaprağı demleyip içebilirsiniz geçen hafta aynı sizin gibiydim birde c vitaminizi artirirsaniz biraz daha hızlı toparlarsiniz ( kivi,portakal,nar)
1prensannesiiiii Butterflyank pastili sordum ama önermedi doktorum🤔hangisi iyi geliyo acaba kullandığınız var mı doktorunuzun kullan dediği
SEVTAP3418 1prensannesiiiii bende vallahi altıma kaçıyorum öksürüğünce 3 tane doktor ve ittim ilaç vermedi
-Ylz- Ben antibiyotik kullandım ama onunla bile geçmeyenler var tanıdığım. Hasta olduğum sürece propolis kullandım onun çok etkisi olduğunu düşünüyorum. Tavsiye ederim.