hellomami Cuma günü kontrolümüz vardı herşey yolundaydı bu sabah bulantım olmadı hiç bulantısı kesilen hamişler varmı?
Avukathanimm hellomami herhangi bi zaman kesilebilir. Her hamilelikte farklı zamanlarda başlar, kesilir, belki sonra tekrar başlar. Çok normal. Çoğu zaman da 2.trimesterda hiç bulantı olmaz.
newmom07 hellomami benim de kesildi ya. Her sabah sarı su kusardım 2 gündür yok çok çok aç uyanırdım 2 gündür açlıktan uyanmıyorum. Çok endişeleniyorum ya :(
Tahira_2023 10+6 da neredeyse 1 haftadır hiç bulantım olmuyor. Sabahları,bir de araba ile giderken az oluyor bazen. Zaten bu zamana kadar 5-6 kez ancak kusmuşumdur.
Aysenur222 Tahira_2023 ben hiç kusmadım 13 haftalıgım şuan bu zamana kadar hapta kullanmadım cok hafif bulandı asıl korkucak olan. Benim ama napam kendimi sakinleştiriyorum güzel düşünüyorum herkez bir degil diyorum
hellomami newmom07 ay bende böyleydim mide bulantı oluyodu ama cıkarmıyodum iki gündür bulantımda yoktu acıkmıyodum da normlde midem kazınıyo şekilde uyanırdm dün gece istifra ettim ve kahverengi akıntım geldi biraz doktora gittik Allaha şükür iyiydi doktorda panik yapma dedi
newmom07 hellomami çok şükür yaa akıntım vardı 1 haftadır beyaza döndü. Her şey tam normal derken 2 gündür sabah aç uyanmıyorum kafama takıldı. Bizde 1 saat sonra doktora gideceğiz inşallah mutlu dönerim. Daha önce kaybım olmuştu hareketsizliğinden ve bulantı yaşamamamdan ötürü anlamıştım :( 22 haftalıktı o bebeğim 😔😔
hellomami newmom07 şuan kacıncı haftadasınız bazıların bulantıları bitmiş normlde olanlr ama gidin yinede içinz rahat etsin Allah herkese kucagına sag salim almayı nasip etsin 🤲🏻
newmom07 hellomami elhamdülillah sorun yok.. tam bugün 10 haftalık oldum. Rabbim sağlıkla vaktinde kucağımıza versin. Dualarımızda unutmayalım inşallah❤️❤️😭😭
newmom07 hellomami kalp atışı ve hareketlerini gördüm içim rahatladı. İnşallah her dr gidişlerimizde mutlu döneriz hepimiz🤲🏻🤲🏻
hellomami newmom07 ay hadi gözünüzaydın insan görmeden rahat etmiyor Rabbim hepimize sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin olumsz düşünmeyin lütfen🤲🏻🌸normalmiş dimi bulantının azalması
newmom07 hellomami amin amin. Onunla ilgili hic bir sey demedi ya sorun yokmuş bak dedi sadece. Ben nöbetci dr gittim ptesi zaten kendi doktoruma gideceğim o zamana kadar bekleyeyim. Ama ilk gebeliğimde çok çok uzun sürmüştü 18. Haftada evden cıkmıştım rahatca kusmadan :( belki vucudum bu duruma alışık diye hemen bitmiştir🤷🏻♀️