Kızlar 25. Günüm bugün kanamam çoktan bitti de. Bugün diğer çocuğumu kucağıma aldım 13-14 kilo . Eve çıktım leke baya fazla gelmiş kahve yoğun . Bi sorun olur mu ağır kaldırmadan mi oldu sizce yoksa adetim mi gelicek. Ne zamana kadar ağır kaldırılmaz is yapilmaz