RabiaErdem Kizlar 4 gündür balgamli öksürüyorum bebege zarari varmi? Cok endise ediyorum doktor randevuma 2 hafta var daha… Böyle öksürügü olupta bebegi saglikli olan varmi? 13 haftaligiz bu arada iki kayiptan sonra bunu kucagima alabilmek istiyorum 😭😭
Mysmrt RabiaErdem canım bende de en baştan beri çok öksürük var çünkü nefesim daralıyor nefes alamıyorum bir de farklı kokular aldığımda saatlerce öksürüyorum başlarda ben de korktum şiddetli öksürük zarar verir mi bebeğe diye ama şu an 33 haftalık oldık şükür bi şey yok bebeğimde
Caze RabiaErdem hic korkmayın bende hamilelikte 2 kere çok fena öksürüğe yakalandim oksururken kasiklarim patlayacak sanıyordum ams doktorum bebege bi zararı olmayacağını söyledi kendinizi bununla yıpratmayın saglikla kucağınıza alin insallah.. öksürük icin ayva yaprağı çayı da çok iyi geliyor
Esoli RabiaErdem grin tuss diye öksürük şurubu kullandım ıkı gün hemen kestı ballı zaten doktorunuza sorun benim doktorum yazdı eczaneye yada hemen gectı
RabiaErdem Mysmrt elhamdulilah rabbim saglikli kucagina almayi nasip etsin Tesekkür ederim icim biraz daha rahatladi