beyazaycicegi Arkadaşlar 🤣 ben hiç kilo almadım göbeğim hiç çıkmadı demiştim 3-4 gün içinde göbeğim çıktı ama 2 kilo almışım toplam. Nasıl hoşuma gidiyor anlatamam 🥹❤️ sizde durumlar nedir
Papiiii beyazaycicegi 😂😂evet bendedemoyle olmusdu 17 haftada briden 2 kilo aldım😂bende 20+3üm 2 kilo aldim.Uzukuyorm ben niye 20 haftada 2 kilo aldim diye ya keske az alsam yada gram felan olsaydi
GamzeMeryemm58 Vallahi helal olsun ben hamile olduğumu öğrendim psikolojik mi benim mi yiyesin geliyordu bilmiyorum 19 haftadayım rahat 8 kilo aldım ben iyi yemişim 😂
-hilalylmz6 Papiiii aynı haftadayız sizinle 🥰 peki bebek hareketleri nasıl belirgin hissediyor musunuz tekmeleri falan , benim kıpırtı şeklinde bariz bi hareket yok aklıma takıldı 😀
Papiiii -hilalylmz6 bende tekme hiss etmiyorm kipirdamalad hiss eduyorum boyle baloncuk patlamasi gibi biseyler hiss ediyorum boyle yani dedigin gibi net bariz degil
Minigim--2 beyazaycicegi 30 haftalık olucaz henüz hayla kilo almadım 😄 göbeğim var ama gebelik şekeri çıktı için diyet yapıyorum ve insülin kullanıyorum sanırım o yüzden kilo almıyorum ama bebeğin gelisimi kilosu iyi çok şükür