Ezgikiran kizlar simdiye kadar hic istahim yoktu hic acikmazdm bugun tam 13 olduk asiri istahm var acikiyorm hic birsey yiyemezken birden bu kadar acilmasi normal mi
Melekavsr Ezgikiran 2 gündür doymak nedir bilmiyorum doyuyorum yarım saat sonra sanki günlerdir yemek yememiş gibi acıkıyorum belki kan şekeri dengesizliğimiz vardır
tubimom Ezgikiran bende 8 haftaligim elimde olsa hicbisey yemicem yediklerim sanki içime oturuyor ya şişkinlik hazımsızlık var hep
Btlabk Bende 13+4 deyim yemek yiyorum bir saat sonra gene acıkıyorum sanırım normal🙈 kilonuz cok fazla yoksa dert etmeyin bence az yiyin sık yiyin ben öyle yapıyorum
Ezgikiran Btlabk Aynen benimde oyle kahvalto ettm sabah bir saat sonra icim kiyilmaya basladi😊Bugune kadar tam tersi hic yiyemiyordm