Are34 sezaryen oldum iki tane önden düğmeli gecelik kullandım. Kanama vs olduğu İçin bence alta bir şey giymek çok daha rahat hissettiriyor. İlk kalkışa kadar sadece pijamanın üstünü giydirdi hemşireler zaten 6 saat falan sürüyor uyuşukluk o ara altım açıkken kanamaya sondaya vs baktılar hep. İlk yürüyüşten önce depent ve pijamanın altını giydirdiler öyle yürüdüm. Sürekli gelip gidip kontrol yapmıyorlar zaten bir ya da iki kez yapıyorlar. Şimdi yeniden doğum yapıcam hiç gecelik koymadım