Zcicek benim doktorum sezaryen olduktan sonra 40 gün takmamı önermedi 40 gün geçsin öyle tak dedi ben kopçalı korse almıştım birde şortlu vardı ikiside asla rahat değil otur kalk zor oluyor birde alt karını aşağı topluyor sıkışmıyor dışarı çıkarken falan kıyafette kötü duruyor sonra korseli termal tayt aldım müthiş rahat ve etkisi çok fazla