Elisam22 33 haftadayim sinirlerime hiç hakim olamıyorum kızlar surekli bagrma hali biseylere fazla takma niye böyleyim bilmiyorum babama benzemektedir çok korkuyorum..
Mysmrt Elisam22 canım 32+2 yim ben de bazen öyle oluyorum ama farkettim ki sürekli bebeğime bir şey olur mu stresi yaşadığım için bunu dışarı yansıtıyorum herkesi boğmak istiyorum en ufak bi aksaklığa katlanamıyorum. Ama artık kendimi tutmaya çalışıyprum çünkü eşimi çok yıpratıyorum
Esrauysal Elisam22 ay bende öyleyim kızlar 32+5 iz kocamın burnundan getiriyorum evde sürekli bir huzursuzluk 🤦♀️
cansualisa Elisam22 çünkü beden akıl ağır geliyor ev yemek iş koca derken ee birde cahil kesim çevre herşeye mudahılll olanlar en iyisini onlar biliyor sanki yavrularımızı bizden daha çok düşünüyorlar alçak kesim yüzünden kuzum bunlar bana en iyi gelen şey duş kuaför gidiyorum kızım okuldayken rahatlıyorum ordan da starbuksaaaa çarşamba doğumum Salı yine böyle yapıcammm mis gibi gerilmemek elde değil bazı şeylere zikirde çek tavsiye ederim
Hulya2626 Elisam22 erkek gebeliklerde oluyor bu durum genelde ben de öyleyim beneğin cinsiyeti belli değilken bile çok sinirliydim. Stres de var çalışma hayatı ev işi doğum kaygısı lohusalık korkusu bir de bunlar üst üste gelince. Hep çocuğumun büyüdüğünü beraber sohbet ettiğimizi gezdiğimizi düşünüyorum böyle motive oluyorum. Allah hepimize yardım etsin
Elisam22 Mysmrt ben tutamıyorum iste kizim 6 yasnda söz dinlemiyor yemek yemiyor hep hasta bu sfr yorgun hissediyorum
Elisam22 cansualisa Allah razı olsun.kuafore gitsem boya yasak kestirme iyi deil diolr.evet çok etken var eşimin akrabası geldi bide kaldılar bende iki çocukla 2 gün 3.gunun gecesi gittiler temizlik hergun yemek etmek valla öyle yoruldum ya 8 aylık hamileyim insan biraz düşünür keyfe keder 8 aylik insanda 2 gün kalinrmi 2.gunun akşamı gttiler zaten kiz hasta kemiklerim batmaya başladı gün geçtikçe agirlasiom
Elisam22 cansualisa çok bencil insanlar ben olsam gidip hayatta ekmek bekleyemem 8 aylık kadından evinde kalamam bdha eşimde dedim kabul etmiyosn gene hastaneye gelceklerms köyden ben son aylar ugrasamam bdha dedm
Elisam22 cansualisa gerçekten ya kendimi düşünmek istiyorum son aylarında dinlenmek istiyorum bir bck ayım kaldı kaygım var iki tane olcK napcam die doğum korkusu var ikincide dha cok korkuo insan yastanmidir nedir
Elisam22 Hulya2626 benim kız evdeki büyükte kiz ama erkekten beter yemek yemiyo hep hasta hava verdi doktor hava makinesiyle bile kavga ediyor cildiriyoeum
SemaArin Elisam22 BENDE ÖYLEYİM SÜREKLİ BÖYLE İNSANLARA SİNİR OLUYORUM ÇEVREMDEKİ DİZİLERDEKİ İNSANLARA HERKESE SİNİR OLUYORUM
Elisam22 cansualisa Allah kurtarsın hepimizi sağ salim kavuşalım inşallah korkma Allah kolaylık veriyo ya nabalm
Asyabuse Çok şükür hamilelik bende bu noktada ters etki yaptı eskiden daha sinirliydim her şey gözüme batardı gerçi düşünce çocuk istiyorduk olmuyordu onun gerginliğiydi belki de şimdilerde mübarek melek gibiyim normal sinir oluncak şeylere bile olmuyorum 😁😁
Rumeyysaaanur Elisam22 aynı durum bende de var asla hakim olamıyorum öfkeme sakinleşmeye çalıştıkça daha çok sinirleniyorum