papatya-0 Hanımlar merhaba cuma günü beta 21.83 çıktı aynı yerde 48 saat sonra kan verdim beta 36.98 çıktı yüzde 69 69.5 gibi birşey artmış pede gelmeyen açık kırmızı idrara çıkınca gelen kanama diyeyim leke de diyebilirim belki var yani bu ne anlamadım
Mysmrt papatya-0 canım ilk gebeliğimde benim değerimde ikişer gün arayla 18-32-30-26 çıkmıştı zateb en başta demişlerdi kimyasal gebelik diye adetimin geçmesinden 10 gün sonra kanama başladı kimyasal gebelik doğruymuş yani öyle sonlandı gebelik.
Mrv_123_bg papatya-0 kadin doguma gitmelisin canim deger artisin hafif düşük ama kanaman icin progestan verebilir. Belki de tutunma kanamasi dir
M2k2_i-2 papatya-0 büyük ihtimalle kimyasal gebelik ama progestana bakar 10 üstüyse hamileisniz der ilaç verir altıysa zaten de yani onun altıysa da bir şey vermez kimyasal gebelik der benim de böyle idi 28 60 40 derken iyice düştü kanamam başladı
Betulakarr papatya-0 kuzucum senin düşmemiş ama artışta vok değil bence doktora gidene kadar yatabildigin kadar yat o kanama yerlesme kanaması da olabilir cok yeni çünkü daha pazartesi kan verdiginde biraz daha netleşir ne olduğu kendini üzme ve kötü düşünme. Kimyasal gebelik olmayabilir onda rakamlar dusmeliydi sende yuzde 50 oranlarinda bir artış var. Lutfen dinlen hiçbir şey yapma ve üzme kendini. Herkes kimyasal gebelik cart curt demis ama düşüşün yok onu goz önünde bulundur ve dikkat et bu haftalarda yarin betana gore zaten anlasilir herşey
Mysmrt papatya-0 Allah yardımcınız olsun psikolojik olarak çok zor bir süreç bu belirsizlik insanı deli ediyor
papatya-0 Mysmrt gerçekten öyle canım erken öğrenmek hiç güzel değil böyle 6 7 haftalarda ogrenenlere hayranım 😅😓
papatya-0 Betulakarr çok teşekkür ederim canım 🙏❤️😍 evet yatıyorum şuanda bişey yapmamaya çalışıyorum en azından birşeyler belli olasiya kadar yarın sabah randevum var umarım mucize olurda hayırlı güzel haber alırım🥰🙏❤️
Mysmrt papatya-0 aynen öyle ben o yüzden şimdiki gebeliğimde hiç acele etmedim beta 2500 kem öğrendim aynı hayal kırıklığını bir daha yaşamak istemedim çünkü
Betulakarr papatya-0 aynen kuzucum bir dinlen hicbir sey yaoma bakalım bana cok ucurumlu rakamlar gelmedi inşallah güzel haberler alırsın bana da yaz olur mu dualarimdasin 😘❤️ sıkma canını rabbim hayırlı evlat eylesin hayırlı sağlıklı evlat gerisi boş 😘😘😘😘
Hzlhakko papatya-0 aklına kötü şeyler getirme yerleşme kanaması olabilir sonuçta beta yükselmiş ultrason için 5 haftalık olunca baktırabilirsin kese oluşmuş mu her hangi bir kanama alanı var mı varsa doktor düşük önleyici fitil yazabiliyor ilk bebeğimde 12 haftada basıma gelmişti çok şükür doğurdum 3 yasında ağır bir iş yapma uzanma ittirme kaldırma ve cinsel ilişki yasak demişti doktorum
papatya-0 Hzlhakko evet dikkat ediyorum son adetime göre 5 haftalık yarın doktor kontrolüm var umarım mucize olur benimde hayırlı güzel haber alırım teşekkür ederim 🥰
Betulakarr papatya-0 5 hafta 4 gunluk falan keseyi görürsün kuşum 6+4 te de allah nasip ederse kalp atışı duyuluyor en erken☺️ hadi güzel haberler ver yarın bizlere 😘 o yerlesme kanamasi bak göreceksin ❤️
Duyguahsen- papatya-0 merhabalar 2 günde bir ikiye katlanması gerekiyor biraz düşük gözüküyor ama yinede doktorunuza danışmalısınız